søndag 1. juli 2012

Hei alle sammen,

Det er høysesong for meg i disse dager og mange har hentet sine bestillingsbilder i.l.a uken. Har ikke fått lastet over alle bildene ennå, men viser to malerier som har fått nye vegger å henge på:)





Kun en uke igjen med jobbing så venter ferie!!! De to siste helgene i juli blir jeg å finne på torget på Hvaler (om været tillater det). Da samler jeg sammen det jeg har av bilder og tilbyr hyggelige torg-priser. Velkommen! PS: er du i nærheten av Haler i.l.a. juli så er det bare å ta kontakt om du ikke kan komme de to siste helgene i juli..


Ellers minner jeg om min nye facebook-side.http://www.facebook.com/SolveigMSkogseideKunstArtDer har det i det siste vært raskere oppdateringer - veldig morsomt med nye følgere... 

Riktig god sommer alle sammen ønsker Solveig :)

Ingen kommentarer: