tirsdag 16. februar 2010

Vel blåst...


Hei alle sammen:)

Nå puster jeg lettet ut etter å ha hatt utstilling i helgen. Det var utrolig mye arbeid i forkant men det var verdt hvert malingsstrøk! Har fått så mye nytt påfyll i form av inspirasjon, fornyet energi og møtt så mange hyggelige og spennnede mennesker.

Med tanke på at det både var Velentingsdag og Morsdag på søndag hadde jeg laget mange romantiske- og hjertebilder - som dere ser...
Tanken var å skape et miljø å plassere bildene i - og butikken ZanZ på Lillestrøm var fantastiske og lånte ut møbler - se de kule Tolix stolene i knallfarger!

PS: har fått mange henvendelser etter utstillingen fra dere som gjerne ville tatt en kikk til... Jeg kommer til å ha en liten visning på Bærums Verk en kveld i beg. av neste uke. Sende en mail om du er interessert:)

Nå lar jeg bildene tale for seg selv...

Til ære for Valentingsdagen...

Og... her er faktsik jeg...
Vintage...
Nei - har ikke fritidsproblemer...


Carpe Diem, små visdomsord og gamle noter - til ettertanke i en travel hverdag...

... og rustikke hjerter over flere lerrett...

Med ønske om en fortsatt fin uke til alle fra Solveig :)

19 kommentarer:

Anonym sa...

Helt nydelige bilder Solveig - du er flink!
Godt å høre fra deg igjen:-)
Sov godt, klem Hege.

Monicas sa...

Åh heisann....og atter en gang takk for besøk....så koselig å se deg:)....vakre bilder som alltid...så morsomt og pent det hjertebildet var som var to delt...hm...skjønner du har mye å henge fingrene i...go onsdag min venn i sør:)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for noen fine bilder du har laget.... så kjekt å få ny inspirasjon... dine bilder er bare så nydelige..


klem Kerstin

Behindabluedoor sa...

Hei Solveig.. Gurimalla for bilder du har malet, skjønner godt at ikke du er arbeid`s ledig. Gøy og se deg også på et av bildene, av en eller annen grunn hadde jeg forestilt meg at du hadde mørkt hår...rart hvordan en danner seg et bilde av en person. Det var utrolig mye flott, du er en ener. Ønsker deg en flott uke videre. Klem fra Mona

Barbros lille atelier sa...

Så mange nydelige bilder, Solveig! Herlighet, så flink du er! Og for en jobb du har gjort. Du må ha malt både natt og dag. Skulle gjerne vært og sett en av utstillingene dine.... Kjempegøy å få et glimt av deg og på bildene:-)

Ha en fin dag!

Klem

h.espe sa...

Hei vennen!
Åhhh, så gøy å høre at utstillingen gikk flott!!! Vel, ikke at jeg hadde trodd noe annet da..;o) Kjempefin stand du hadde, og oisann, såååå mange flotte bilder da!

Hi, hi - så da har du pause i malingen, og har begynt på puteproduksjon i stedenfor? Ja, det er gøy å fornye seg med noe egenprodusert! Angående stoffmalingen jeg bruker, så er den kjøpt på Panduro. Er kjempefornøgd med den!

Nå skal jeg snart sette meg i godstolen og se på OL - håp om medaljer i dag da mon tro..?

Ha en flott kveld videre!

Stooor klem fra Hildegunn

Oliv / Garasjeloftet sa...

Herlige bilder...har virkelig sansen:-) Kjempegøy å få vise frem det en driver med, og er opptatt av, og ikke minst å få mange positive tilbakemeldinger...

Hilsen fra Randi:)

Behindabluedoor sa...

Hei igjen Solveig. Takk for koselig hilsen. Følte bare jeg måtte si at grunnen til at jeg laget et innlegg om deg og bildene var for at jeg har VIRKELIG sansen for deg. Jeg ser jo ikke på det som reklame, jeg gjorde det for det var noe jeg hadde lyst til. Jeg liker å kunne dele med andre noe som jeg mener virkelig fortjener ros, og jeg synes det er gøy å lage innlegg om noe som fanger min innteresse og det gjør du...! Digger deg Solveig ;) hehe.. Eller`s så går jeg rundt med sommerfugler i magen min, i dag skal vi ha visning kl 16:00. Har forstått til nå at det er en del innteresse rundt huset så det blir så spennende og se hvor mange som kommer og titter. Vi skal ikke være hjemme da, det er kun Megleren. I morgen regner jeg med at kansje det første budet blir lagt inn, vi er så spent..enn vil jo gjerne ha mest mulig for det. Men men, time will show ;) Ha en flott helg Solveig og kos deg masse. Klem

Lykkelita sa...

Hei Solveig - så koselig å se bilde av deg... Fine vennen min med et så varmt smil. Å du og du, så mange bilder, fritidsproblemer kan du ikke ha, nei, neppe noe fritid i det hele tatt... Men sååå fine bilder og så flott utstilling - svarten, at du bor så langt unna...
Takk for koselig kommentar hos meg, jeg venter i spenning - tenk at du har en liten gave til meg/oss/Edvard - åh, du snille, gode du!!
Alt vel her nord, kaldt og solen skinner. Edvard har kommet inn i familien som den største selvfølge og vi nyter hvert øyeblikk for tiden.
Heldigvis sliter vi ikke med nattevåk - prinsen sover så godt på natten, ammer bare en gang og så sover vi videre... Herlig!
Ha en fin dag, Solveig.
Stor klem!!

CamillasVilla sa...

Såååååå mye fine bilder!!! Jeg tar av meg hatten, du er virkelig superflink!!
Håper du får tid til å puste litt innimellom all malingen!
God torsdag ønsker jeg deg!
Klem Camilla :)

Anonym sa...

Åååå så mange nydelige bilder!!! Du er skikkelig flink!

Ja, det er viktig å lade batteriene, neste uke skal jeg nesten ikke jobbe, skal bare kose meg hjemme med hyggelig besøk, sove lenge og bare nyte dagene! Det blir godt:)

Kos deg masse!

Klem fra Renate:)

CamillasVilla sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg! Også så gøy at en bekjent av meg har kjøpt bilde av deg, nå ble jeg veldig nysjerrig på hvem det var... hehe.
Good helg, med eller uten bollebakst!
Klem Camilla :)

Tove E sa...

Heia!
Så mye fint og for enn jobb, men så er det moro også:) Ønsker deg en god helg.
Klem

Mia sa...

Nå henger bildet på bilde nr. 4 lengst ned i venstre hjørne (i innlegget) på det nymalte kjøkkenet vårt, og det gjorde seg kjempegodt altså!

Ble skikkelig overasket da samboeren min overasket meg med nye malerier på valentinesday, de er jo så utrolig fine alle sammen! gleder meg til å få resten opp på veggene.

LillaFlisan sa...

Oj så mycket jag har missat!

Jag har liksom tappat bort min blogglust och har varit väldigt frånvarande i Blogglandia men idag tog jag mig tiden och oj, så glad man blir av dina bilder!

Grattis till din utställning!

Så mycket vackert du gjort!

Ha det gott!

Klem

Flisan

Camilla sa...

Hei!:) Hyggelig å møte deg på messen, og morsomt å se hvem som står bak to av bildene jeg har hjemme:) Utrolig fine bilder du har!

Hilsen Camilla

Unknown sa...

Nydelige bilder. Selge du over nett?

mvh,
Ann kathrin :)

Lotte sa...

Hei! Dette må være noen av de aller fineste bildene jeg har sett! Så deg og utstillingen på messen i Lillestrøm for noen uker siden, men lommeboken var desverre tom akkurat da. Jeg har utrolig lyst til å kjøpe noen bilder av deg, så jeg lurte på hvordan man gjør det? :)

Lill sa...

NYDELIG!!!!!!!!!!!!!11
så utrolig masse flott du lager..
jeg drev med litt maling før,men er blitt lite av det nå i det siste..kansje jeg bør ta opp igjen litt av dette også i tillegg til ALLE de andre hobbyene mine!!
men bildene dine var flotte altså!!
ha en flott helg
klem