tirsdag 24. november 2009

Nyhet - Vintage & Shabby chic bilder til salgs!

Velkommen til min lille blogshop
- riktignok en dag forsinket og ikke uten tekniske problemer...! Men, her er Vintage&Shabby Chic malerier til salgs! (pga tekniske problemer får jeg ikke linket men her er adr! http://vintagepaintingsblogshop.blogspot.com

Jeg legger inn malerier fortløpende - både som jeg har på lager og ettersom jeg maler nye bilder. Her spruter malingen om dagene! så følg med...

I første omgang legger jeg ut mine rykende ferske julekort.

Nå venter en lang malekveld...



God kveld til alle ønsker Solveig:)

3 kommentarer:

h.espe sa...

Hei vennen!!
Så bra at du har kommet med nettbutikk - da blir det enda enklere for alle å nå den flotte kunsten din :o) Tror nok dette kommer til å gå strålende!!! Her hos meg går det i hjerteproduksjon. Håper å ferdigstille bestillingene mine før helgen, slik at hele adventstiden er min... Oj, nå følte jeg meg litt egoistisk, og det er jeg kanskje, for jeg har såååå lyst til å nyte førjulstiden i år... :o)

Da må du og malerkosten ha en strålende god uke videre :o)

Stor klem fra Hildegunn

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse med nettbutikk....

Dette kommer nok til å gå unna... dine malerier er bar e så flott..

Så jeg hadde fått mail av deg i går kveld når jeg var kommet hjem ...skal kikke på den..

masse klemmer Kerstin

Lykkelita sa...

Gratulerer med shop:)
Jeg har lagt meg til som følger, så vet jeg hva du til enhver tid legger ut!
Kos deg i malingsspruten:)
Klem