mandag 17. desember 2012

Vinner av giveaway og åpent atelier 19. des!

Heisann,

Takk for svar på min lille "engle-konkurranse"- noen på bloggen, noen på FB og mail. Nesten alle så ulikt antall engler og det er det som er morsomt med kunst - alle ser forskjellige ting! og hvem kan si hva som er riktig eller galt? 
Det er jo en subjektiv opplevelse... !



Men, det antall engler som jeg har malt i bildet er 6 stk - og det svarte Hanne Klemsdal som får et lite bilde i posten - forhåpentligvis før jul! Gratulerer!!

Jeg har hatt en "gallery-in-shop" på Sandvika Storsenter den siste uken og det har nesten vært et sosialantropologisk studie å sitte på "sidelinjen" å se på alle som stresser rundt før jul. For folk virkelig STRESSER. Mange LØPER faktisk rundt i lunchpausen - andre med unger på slep som såklart ikke ønsker å løøpe forbi nisser og blinkende lys. Så langt fra "slik vi tror at julen skal være - til slik det ser ut å være for mange... Huff, en liten digresjon...



ÅPENT ATELIER 19. DES OG 20% PÅ ALLE BILDER
Som dere ser så har jeg jobbet mye i høst! og selvom mange bilder fikk nye hjem i.l.a. uken har jeg fortsatt mange på lager i mitt atelier på Bærums Verk. Derfor invitetrer jeg til ÅPTENT ATELIER 19. desember med 20% rabatt på alle bilder (bortett fra grafiske trykk)Adresse: Lommedalsveien 182 (den gamle skolebygningen på Bærums Verk) fra kl. 17-20! VELKOMMEN!!

Da gjenstår kun å ønske alle en god førjulsuke - pust med magen:)


1 kommentar:

h.espe sa...

Hei kjære Solveig!
Gratulerer så masse til heldig vinner av give-away'en din. Denne har gått meg hus forbi, som så mye annet den siste tiden - bloggen har ikke akurat vært høyt prioritert, dessverre... :(

Håper alt står bra til med deg! Selv storgleder jeg meg til å skulle dra hjem til Nordfjord på torsdag, og ha lang god juleferie til 3. januar - DET blir deilig!!

Ønsker deg fortsatt fine adventsdager, og en riktig god jul når så langt kommer....

STOR juleklem fra Hildegunn