lørdag 2. juni 2012

ny utstillig i galleriet hos Villa Lier

Hei allesammen, 

Idag starter jeg ny utstilling hos Villa Lier 
i Høland. 



Mange, nye bilder dekker hele 2. etage i den flotte, gamle skolen som ligger idyllisk til ved Hemnes sjøen. Et perfekt utstillingslokale for mine sommerbilder:) 




For alle interiørfrelste kan jeg også melde om at Villa Lier også har en flott interiørbutikk og kafè i 1. etg. Her finner du mange herligheter til både hus, hytte og hage - i tillegg til små nødvendiheter for enselv... Absolutt verdt et besøk...!





Dessverre knuste kameralinsen min ved avreise igår, men bilder kommer. Villa Lier sin Facebook-side har imidlertid oppdateringer så jeg anbefaler å følge dem HER.



Da ønsker jeg dere en strålende dag hvor enn dere befinner dere. Jeg skal  møte mine tidligere fine arbeidskolleger fra SAS til sjampanjelunch på Bygdøy! 

Gleder meg!!

Riktig god helg ønsker Solveig :)

Ingen kommentarer: