fredag 17. august 2012

Vinneren er trukket og Elva Rundt i Drammen

Hei alle sammen, 

Ja, da er det atter helg og deilig er det! Jeg har trukket vinneren av bildet og det ble ... Bippi! Jeg er så heldig å kjenne Bippi for hun bor på Bærums Verk så det var hyggelig at det ble deg, Bippi! Gratulerer!

Ellers så må jeg melde at jeg skal være med på Elva Rundt i Drammen på søndag. Det er "Norges lengste utstilling" der 80 kreative mennesker stiller ut sin kunst mellom Bybroen og Epsylon-broa i Drammen. Nesten 2 km kunstutstilling - slå den:)
Jeg tar med mange nye bilder og har ikke rukket å ta noen foto enda - men det kommer...

Kanskje vi sees? Jeg har plass nr. 26 på Epsylon-broen - fra kl. 11-17...

Ellers har jeg en liten oppfordring som jeg prøver å leve etter for tiden - det påvirker resten i riktig retning...:)




Riktig god helg til alle ønskes fra Solveig :)

Ingen kommentarer: