fredag 9. desember 2011

Juleutstilling på Bærums Verk!


Ja, nå er jeg igang med juleutstillingen på Bærums Verk...



Sammen med Marianne Forbord, og Nina Hovde stiller vi ut malerier og keramikk. Et herlig, gammelt hus i Verksgata huser oss t.o.m. lille Julaften. Vi holder steng på mandage-onsdag, men resten av uken er vi der fra 12-16 på hverdager og 10-18 på lørdag og 13-18 på søndag. Beliggenhet: Huset mellom Melboden og Pannekakehuset.




Jeg har mange nye bilder i alle størrelser... Velkommen skal du være!



Det har vært en utrolig hektisk høst for meg og jeg har falt helt ut av bloggingen... dessverre. Men, selvom det trolig kun blir 24 timer i døgnet i 2012 også, så har jeg forsetter om noen omprioriteringer til neste år, slik at forhåpentligvis kreativiteten vil blomstre enda mer og jeg få tid til å gjøre flere og mer av hyggelige ting.... Enn så lenge ønsker jeg alle en fortsatt riktig god førjulstid:)

Ingen kommentarer: