torsdag 15. september 2011

Siste rest av sommer...

Hei alle!

Viser dere et siste glimt av sen-sommer
- i et spennende format 50x150...


Å ha et såpass høyt bilde i et rom har en fantastisk effekt på rom-følelsen. Bildet var opprinnelig et bestillingsbilde - men sannelig dukket "bestilleren" aldri opp... ja ja - det er heldigvis 1. gang det skjer!

Ellers har jeg lekt meg med mer farger i det siste. Veldig morsomt! (Har lagt fargesterke bilder + 3 stk. nye "tre-bilder" i nettbutikken.

Ellers jobber jeg nå med bilder til Kunstnernes Høstustilling i Stavern, der jeg skal stille ut de tre første helgene i oktober. Dersom det blir som jeg har tenkt blir tema "Eventyr"...Mer informasjon følger...

Med ønske om en fortsatt god uke fra Solveig :)

1 kommentar:

Marimor sa...

Så utrolig mange flotte bilder du har:) Håper jeg vinner bildet du har ho Villa von Krogh:) Nydelig!!!