onsdag 10. november 2010

Bestillingsbilde


Hei hei alle sammen :)

I dag viser jeg et bestillingsbilde som jeg gjorde for noen uker siden. Det er mange som ønsker et helt personlig bilde - enten som gave, eller som en fin måte å samle spesielle bilder - som kanskje formidler spesielle minner, verdier osv. - som i dette tilflellet...
Her er det en herlig, sporty småbarnsfamilie der gutta tester grenser og prøver nye ting. Samtidig er det varme og søskenkjærlighet mellom barna...


Rent "teknisk" var det en fondvegg i rommet der bildet skulle henge som hadde en spesiell brunfarge. Det tok derfor litt tid å få de riktige brunnyansene i bildet til å passe til rommet og fondveggen forøvrig.
Men, med små justeringer underveis så kom jeg i mål.


KOLLEKTIVUTSTILLING:

Ellers må jeg melde at jeg deltar på en kollektivutstilling sammen med Nina Sunde og Marianne Forbord, fra 10.- 26. november. Sted: Asker, Trekanten 3. etg. vis a vis Åhlens.

Velkommen!

En flott dag ønskes til alle fra Solveig :)



4 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg vennen!
Åhhh, for et fantastisk flott bilde!! En litt annen måte å "ramme inn" bildene på som jeg syntes var helt topp - flinkisen altså!!!

Du står på som bare det du, og nå er det ny utstilling - så spennende!! Håper ellers at livet er fint og at du koser deg i novemberdagene. Med meg er alt bare bra, men dagene går som kjent alt for fort, og jeg rekker ikke over alt jeg skulle ønske - sukk!

Ha en finfin dag gode du, så sees vi igjen etterhvert :o)

Goklem fra Hildegunn

h.espe sa...

Hei igjen vennen!
Så koselig med besøk av deg!!

Ja, tiden raser avsted, og vi får ikke tid til å kjede oss fremover, det er sikkert og visst..

Med meg går det litt smått med bloggingen om dagen - har hatt en "stri" tørn fremfor pc'en på jobb denne uken, noe jeg merker i "muse" armen min - må passe meg litt kjenner jeg!

Angående store bilder på bloggen, er dette et valg jeg gjør når jeg har lastet opp bildene; ved å markere bildet får du opp ulike valg, og her velger jeg "ekstra stor". Problemet er at malen min er litt for smal, og jeg kan derfor bare ha store "stående bilder". Har tenkt å endre malen min, men er redd jeg skal gjøre noe feil, slik at jeg sletter hele bloggen - det har jeg IKKE lyst til...;o)

Ne, er vel på tide å krype under dyna snart - fredag og helg i morgen -jiiippii!

Ha en fin ukeslutt og helg vennen!

Klem fra Hildegunn

Unknown sa...

Nydelig bilde!!♥
Gøy med noe som er helt personlig ;))
Skal prøve å komme meg på messen i Lillestrøm, hadde vært supert ;)
Koselig å hilse på deg på Zanz ;)
Nyt helgen!♥
Klem Anki

Harmoni og Kontrast sa...

Hei Solveig. Hvordan har du det? Lenge siden... Så spennende med nytt atelier, håper det blir bra! Jeg må bare si at jeg elsker det maleriet du har i header'en din nå, helt utrolig flott!! Klem fra Laila