mandag 20. juli 2009

Gratulerer til Flittige Hender

Takk for mange hyggelige kommentarer til maleriene. Morsomt at så mange likte florabildene ettersom det var 1. gang jeg malte dem.
Vel,vinneren av et florabilde er Grethe med den fine bloggen Flittige Hender. Gratulerer!
Sende meg din adresse på mail, så sender jeg maleriet i posten til deg.
(PS: prøvde å legge igjen en kommentar på bloggen hennes men fikk den ikke igjennom - om noen andre er innom henne så sende henne gjerne et tips om at hun har vunnet).
OK - til helgen er det Hvalersalget - det gleder jeg meg til;
sol på hodet, vind på kinn, torg og is og mere til!
Fortsatt god sommer til alle ønsker Solveig:)

16 kommentarer:

Grethe sa...

Hei!
1000-TAKK, det var kjempe hyggelig. Jeg synes bildene dine er kjempe fine og gleder meg til å ha et på veggen. Tusen takk igjen.......jeg ble så kjempe glad :0)
Min epost er grethe.ulleberg@hotmail.com, send meg en mail så sender jeg adressen til deg.
Lykke til i helgen :0)

Fru Fjeldhammer sa...

Nå ble jeg nyssgjerrig, hva er Hvalersalget?

Kos deg videre i ferien..
klem

Maria ( Idekroken ) sa...

Gratulerer til vinneren. Må innrømme at jeg er litt misunnelig nå, hehe ;)
Skikkelig flink er du!
Klem Maria fra Idekroken

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei igjen.
Ja klart du kan bestille pulsvanter. Det kan ta litt tid, for har fått overraskende mange bestillinger :) Kjempemoro!
Vil du ha med perler og blomst i såfall?
Send meg gjerne en e-post med adr. din, hvis du ikke har det veldig travelt med å få dem ;)
Varme klemmer - Maria fra Idekroken

h.espe sa...

Gratulerer så masse til den heldige vinneren :o)

Håper du koser deg masse i sommeren. Selv jobber jeg, men nyter deilige ettermiddager i kolonihagen - livet er herlig!

Go' klem fra Hildegunn

Lykkelita sa...

Åh, så heldig hun var:)
Lykke til med utstilling - der skulle jeg gjerne ha vært! Alt vel her, formen er på topp igjen og magen VOKSER!! He he, litt deilig at det vises at jeg er gravid og ikke bare ser lubben ut:)
Stor klem til deg, min venn. Snart tilbake i bloggingen...

Anonym sa...

Hei Solveig !
Så fine bilder du lager. Jeg må nok gå innom butikken i Larvik. Du har ikke utstilling i Stavern da ?
Gleder meg til å se de live.Kommer nok innom siden din igjen.

Ha en inspirerende og fin søndag.

LillaFlisan sa...

Grattis till vinnaren!

Hoppas att du har det gott Solveig!

Klem

Flisan

Mitt hvite hus sa...

Heisan
Gratiis til den heldige vinneren.

her har jeg visst gått glipp av noe...

Håper du har hatt en fin sommer...

Klem O=)

Lykkelita sa...

Solveeeeeig!
Jeg savner deg og bildene dine. Alt vel? Håper det, og håper du snart er tilbake. Jeg er såvidt i gang med bloggingen igjen og kjenner at lysten øker i takt med at høstmørket senker seg:)
Stooor klem fra nord:)

Grethe sa...

1000 takk for bildet, det har kommet fra og er snart plassert. Herlig motiv - er nå inne i en tid hvor jeg digger roser og blomste motiv.
Takk igjen.....

Monicas sa...

kooooooooorrrr eeeee duuuuuuuu.....savner deg inne her...håper det er bra med deg...

Lykkelita sa...

Hei!! Åh, så herlig med kommentar fra deg - jeg ble virkelig glad når jeg så den:)
Jada, vi vet kjønnet - det blir gutt - denne spiren har også tut:)
Så godt å ha deg tilbake- gleder meg til innlegg fra deg, vennen:)
Stor nattaklem!

h.espe sa...

Hei på deg!
Såååå kos å høre fra deg - har blitt lende siden sist nå! Hi, hi - så du trasser høsten du ;o) Jeg har innsett at den er kommet, og tenner lys hver kveld!

Skal du på bloggtreff på Lillestrøm?? Jeg håper på å få meg avsted, og grugleder meg til det - er jo litt skummelt, og skulle møte så mange ukjente. Er blant annet besøk hos Zanz, og da får vi kanskje se flere av bildene dine nærmere i øyesyn :o)

Kos å ha deg tilbake!!!!

Ønsker deg en flott uke videre og nattinatt!

h.espe sa...

Hei igjen!
Det er Maliva som organiserer treffet, som skal være den 9. oktober kl 19. Du melder deg på her: http://malivasverden.blogspot.com/2009/09/bloggtreff-i-lillestrm-9oktkl19.html

Sist jeg hørte var det 40 påmeldte!!!

Ha en super dag, så kanskje sees vi i oktober... :-)

Klemmer fra Hildegunn

Anonym sa...

Hei Solveig!

Takk for hilsen på bloggen min! Er veldig interessert i å kjøpe maleri fra deg!! Dine bilder er bare helt fantstiske! Du har all grunn til å være stolt!! Jeg må bare få møblert ferdig stuen så jeg får se hvor jeg skal ha bilder, hvilke størrelser og hvilke motiv:) Du har jo så mye flott så kan bli vanskelig;)
Håper vi sees på bloggtreff på Lillestrøm!

Klem fra Renate:)