torsdag 18. juni 2009

Har du et kreativt forslag?


Hvor blir det av sommeren? det regner, det er kaldt, men pytt - imorgen er det skolefri for barna og ingen tidlige morgener og smøring av matpakker - hurra!!!


Jeg er inne i en "malestim" nå, og tar gjerne imot gode råd om hva jeg skal male mer av.
Har du et forlsag så tas det imot med takk :)

Jeg ser på telleren min at det er mange innom her - det er veldig hyggelig!
I løpet av neste uke legger jeg ut en liten konkurranse hvor premien er et maleri.
Følge med og ha en riktig god dag ønsker Solveig:)

5 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Åå så heldige de er som går på ferie nå.. mine slutter i neste uke... blir deilig..
Hva du skal male... et skikkelig sommer motiv, med mor og barn i blomsterengen , kanksje ???
ser bare for meg et slikt motiv i duse fine sommer farger...
Blir spennende å se hva du finner på. HÅper alt er bra med deg vennen....
Her nytes dagene i slow motion, gjør det jeg vil og smaler krefter...

Ønkser deg en fin torsdag videre...
Sommer klem Kerstin

Monicas sa...

Jeg har ett bilde inni hodet mitt.....det står to barn,med ryggen til, i en grønn eng....regnbuene kommer ned foran dem, og på en måte omslutter ungene...ungene peker opp på regnbuen...fargene jeg ser er i gul, grønn og lyse lyse toner...inni hodet mitt ser det ganske fint ut...(hihi,,) maleriet i konkuransen te uka ska æ iallefall bli med på...nu ha æ vært med min eldste sønn i kirka å sett på at de øver til brylluppet te helga...jeg skal nå synge en brurmarsj inn samt en svensk etter de har sagt ja....litt skrekkblanda fryd...klem fra nord, som i dag har sol

Lykkelita sa...

Jeg nekter å ta bloggpause hvis du skal legge ut en konkurranse!!!
MÅ delta i den, skjønner du;)
Kanskje du kan male en ammende mor - det er et favorittmotiv for meg...
Eller noen lubne bamser (litt slitte)...
Ellers er jo bildene dine så vakre at jeg ikke helt skjønner hvor all den kreativiteten din kommer fra... Fantastisk!
Stor klem fra solfyllte Narvik og en voksende Elisabeth:)

LillaFlisan sa...

Jag älskar ju fjärilar och trollsländor men jag vet inte vad de kallas på norsk. sommarfåglar tror jag att ni kallar fjärilar.... så poetiskt vackert det låter!!!

Go midsommar!

Klem

Inspiration i vitt sa...

ÅÅÅ så härligt med semester, min semester börjar oxå nu och jag kan knappt tro att jag är ledig i 5 veckor, jiippiii. Vilken mysig änglatavla du gjort man blev glad av att titta på den, den utstrålar positiv energi.

Hoppas att du kan njuta riktigt av din ledighet och att du får många härliga och soliga dagar.

Vet inte om jag har så mycket råd att ge men jag gillar när det är mycket text och tänkvärda ord skrivna.

Nu har Michaela kommit hem en liten sväng från Spanien men åker tillbaka snart igen, hon jobbar där på ett Norskt telefonförsäljar jobb.
Min andra flicka är på konfirmationsresa till Italien så det rör på sig här hela tiden precis som jag antar att det gör hos dig med.
Många midsommarkramar till dig Solveig
/Ingela.