torsdag 21. mai 2009

Sommerhjerte

Hei alle sammen,

Et lite sommerhjerte med ønske om en god søndag!
Her skinner solen og det håper jeg det gjør hos dere også:)
På dette maleriet har jeg brukt en gammel blondegardin som jeg har "murt" på lærrettet med sparkel, samt et lite vintagekort.
Det er mange muligheter for å få et spennende uttykk.
(klikk på bildet så ser du detaljene)

Jeg har hatt travel maledager den siste uken...

legger ut flere malerier så snart jeg får tatt bilde av dem.

Hei så lenge!

Hilsen Solveig:)

3 kommentarer:

Monicas sa...

som æ sku hatt på veggen sjøl..hjertedame som æ e.....heia min venn....trur du æ ble imponert nu eller? Så flott dette var da...gleda mæ stort te å se de andre bildan du ha streva med.....her ska æ på jobb, og ser frem te helg med avkobling og masse håndarbeid,,,førr det ha det blitt lite a...kjent du klemmen som kom?

Lykkelita sa...

Herlighet, så søtt! Skal i dåp til niesen min på søndag og det bildet hadde vært den perfekte gave... Vakkert. Igjen slår det meg at vi skulle bodd nærmere hverandre:)
Ha en herlig helg og jeg GLEDER meg til å se fler bilder!
Stor klem fra nord:)

Elisa Day sa...

En till vacker tavla! Jag är så imponerad. Ha en solig helg! Kram