mandag 27. april 2009

Ny uke, nye muligheter


Det er mandag, det er sol og her venter det stabler med klær, støvete gulv og div andre ting som burde gjøres...Føler meg litt som denne damen til sinns - får vel ta frem krølltangen og pudderdåsen også:)


Bildet hører til en liten kolleksjon jeg laget for en stund siden med utrolig kule 50-talls damer. Har "murt" foto på lerrettet og kun brukt brun og hvitt.
Som dere skjønner er det ikke helt dagen idag, men innerst inne er det en liten spire til kreativitet! Har kjøpt meg to store lerrett som står for tur.
Ha en fortreffelig dag alle sammen ønsker Solveig :)

4 kommentarer:

Monicas sa...

kan vaske gulvan dine i samme slengen, når æ tar mine...hihi..go mandag min venn

h.espe sa...

Hei vennen!
Kjempeflott bilde. Passer perfekt for meg, som er så glad i nostalgiske bilder... :o)

Ah, kjedelig når man ikke føler seg helt på topp, men når du finner ut at du har faktisk har "våknet" til nok en herlig dag kommer den nok snikende, både kreativiteten og energien...;o)

Ha en flotters dag!

Goklem fra Hildegunn

Lykkelita sa...

Så morsomt bilde!
Husarbeid er ikke spesielt motiverende, men sååå herlig når det er unnagjort. Settpå litt fin musikk med "schvung" i og sett i gang - det går jo så mye fortere enn man ser for seg!
Så har du resten av dagen til kos, maling og samvær med familien!
Herlig med innlegg fra deg igjen, savner deg til tider:)
Ha en arbeidssom og fin dag!
Klem fra nord!

Mitt hvite hus sa...

Hei kjære vennen..
Føler litt det samme i forhold til husarbeid.. Blir ikke tatt hos meg når dete r finvær..Men får svi for det når solen forsvinner..

Nydelig bilde du viser... dette falt virkelig i smak hos meg...

Ønsker deg en fin ettermiddag ..
varme klemmer Kerstin