søndag 11. januar 2009

En bedre verden...A better world...

I disse dager, hvor det skjer så mye fælt i verden, viser jeg et tidligere bilde jeg har laget. Dessverre er budskapet kanskje mer aktuelt enn noen gang... Om du klikker på bildet så ser du teksten nederst i høyre hjørne.
(Due to all the horror going on in the world right now, I would like to show you a painting which I made some years ago. Unfortunately the message stated in the right corner is more actual than ever. If you click on the picture you will see. A better world...)

Englene er jo kjent for å spre det gode budskap, så derfor viser jeg et englebilde også. Om du dobbeltklikker på bildet så ser du teksten som er risset inn i malingen.
(Angels are known to be the messangers of good news. So for all of those waiting for good news I am showing you this little painting of the angels ... :)


Med ønske om et ny og fin uke til alle fra Solveig :)

11 kommentarer:

Lykkelita sa...

Så vakre Solveig... Helt skjønne!
Håper du har hatt ei fin helg.
Ønsker deg ei strålende uke og gleder meg til å se mer av bildene dine:)

h.espe sa...

Så skjønne bilder, og så utrolig viktig budskap....

Ønsker deg en flott kommende uke!

Goklem fra Hildegunn

Mitt hvite hus sa...

Hei Solveig=)

Nydelige bilder. Og budskapene er så viktig.
Formen er stigende heldigvis.

Ønsker deg en fin uke vennen.

Klem Kerstin

Willewira sa...

Hej Solveig!

Vilka vackra tavlor! Men ännu vackrare är budskapet! Att göra världen bättre med kärlek och omtanke, istället för krig.

Tänk om vi alla kunde ta till oss det!

Önskar dig en skön vecka!
Kram Willewira

Elisa Day sa...

Vackra tavlor med bra budskap. kram

Tove E sa...

Heia!
Bildene dine er kjempe fine og jeg kjente de igjen fra nettbutikken.
Jeg legger deg til listen min, det er så moro med malerblogger også;0)
Ha en fin tirsdag.

Silkeline sa...

Så nyyyydelige bilder!!!

Maleriene dine er bare såååå vakre!!!!! Jeg liker så godt fargene du bruker, og at bildene blir så rolige på veggen. Må innrømme at jeg ofte har vært innom deg å tittet uten å ha lagt igjen spor etter meg.

Ha en finfin dag:)

Anneli sa...

Jättefina tavlor du gör...
Tack för titten hos mig och att du gillar mina Tavlor - Jättekul
Är alltid så kul att se vad andra målar - vilka olika stilar det finns...Tittar gärna in igen..
Kramar/Annelie

Anonym sa...

grattis søte du :)
du va en av vinnerne i jubileumskonkurransen min :) send meg navn å adresse på mailen min cea@spray.no

klem :)

Lykkelita sa...

Vaffeljernet vet jeg ikke hvor er kjøpt, men jeg gjetter på Jernia. Det er av merket Ariete og kostet 498,-
Håper du finner det. Natta:)

innendørs sa...

Hei du!!

Første gang jeg er innom deg, og ble sittende lenge å se på alle de nydelige bildene dine!! Så mange spennende teknikker!! ELSKET cherryblossom treet fra en stund tilbake - helt nydelig!! Lage du sjablongene selv eller?! Helt imponert altså!!! linker deg jeg, så jeg kan få med meg hva du lager videre!!!!

En finfin dag til deg!!!
-iden;)