torsdag 27. november 2008

Nydelige julekort fra Ingela og Inspirasjon i vitt!

Må bare vise noen herlige julekort (A4) som jeg bestilte av flinke Ingela med den inspirerende bloggen http://www.inspirasjonivitt.blogspot.com/! Er det ikke fine? og må si at de er enda finere i virkeligheten! Hun har lagt glitter på "de riktige stedene" slik at f.eks. lysene på juletreet lyser i mørket - det gjør at kortene lever sitt eget liv - særlig når det er stearinslys i rommet. Har tenkt å ha de på soveromsdørene til hvert av mine tre små i adventstiden :)

Nå er jeg nesten klar med mange julebilder - og legger de ihvertfall ut i.l.a helgen - da kommer også denne månedens konkurranse - helt på tampen...

Ha en fortsatt god kveld alle sammen :)

Klem fra Solveig

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Disse julekortene var helt nydelige. Likte den lille jenten som sto med bar stump. Kjempeskjønn=)
Så kjekt at du endelig kom igjennom hos meg=)

Ha en fin fredag Klem Kerstin

Monicas sa...

Å så fine disse var da.....Ja, enig med kommentaren over meg.....stumpen på lille jenta som strekker seg.....:)

Klaffen sa...

DÅN, de var helt RÅ! Heldigris da gitt! Klem

h.espe sa...

Så utrolig nydelige julekort...! En fryd for øyet!

Gleder meg til å se julebildene dine, og konkurransen håper jeg at jeg ikke går glipp av - drar jo til London og blir borte til torsdag - sukk - mulig å komme med en forhåndskommentar eller :-D

Ønsker deg en strålende flott helg - koooos deg!

Mange klemmer fra Hildegunn :o)

Lykkelita sa...

Kortene var utrolig søte. Gleder meg til å se hva du legger ut. Alltid spennende og alltid vakkert. Ha en fin dag:)

h.espe sa...

Hei igjen...
Glemte å si at JA, jeg er i London på mandag :-) Lagersalg hørtes spennende ut, så det må jeg prøve å få lagt inn planen over "what to do"....

Klemmers:o)

h.espe sa...

Tusen takk for linken - har vært innom og tittet litt, og der var mye spennende... Blir nok en tur innom der!!!

Gooo' helg!

Klemmer fra Hildegunn