onsdag 15. oktober 2008

Skytsengler - Guardian Angels

Hei! Jeg maler mye for tiden og viser her noen nye skytsengler. Synes motivene er så fine.
Har brukt lakklim og limt motivet på lerretet med forsiden ned. Latt det tørke og deretter fjernet arket (med fuktig klut) slik at kun trykket sitter igjen på lerretet. Videre lagt på strukturer og malt i flere omganger - puh...
PS: Tenkte å ha en "OKTOBERKONKURRANSE" som legges ut neste uke - stem på hvilket av bildene i dette innlegget som skal være gevinsten!?!

Hele gjengen - 40 x 40 og 30 x 30 cm:


Nærbilder... :








...og til sist et lite lilla hjerte (30 c 30 cm). Det er lenge siden jeg har brukt lilla. Erfaring viser at lilla er en vanskelig farge å selge? Men, jeg synes det er fint, og ser at det er mye lilla på interiørfronten nå i høst, så bruker det uansett- man får da ha litt integritet...:)

7 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Hej Solveig, vilka underbart vackra tavlor du gör du är sååå himla duktig och har hittat din egen stil.
Nu visar jag den vackra tavlan på min blogg, jag är så glad för den.
Kram/Ingela

Mitt hvite hus sa...

Hei Solveig=) Var så heldig å finne bloggen din =) Du så vakre bilder du lager=) Disse var så nydelige!
Skal jeg gi min stemme? Ikke lett for allvar så fine på hver sin måte. Men bilde nr 3 falt jeg vel litt ekstra for.
Klem Kerstin

Vit Gladiolus sa...

Hej! En underbar blogg!:)
Å fantastiskt vackra tavlor måste jag säga!!!
MVH Zinkbaljan

Elisa Day sa...

Hittade hit idag, har tittat igenom hela din blogg. Vilka underbara bilder du gör! Du är otroligt duktig, blir stum av beundran. Kram

Glitter och Marsipan sa...

Hej Solveig.¨Hittade hit via Inspiration i vitt.
Vilka vackra tavlor du gör.
Blir helt betagen.
Har mailat till dej.
Må så gott
kram Anette

Kari sa...

Dine bilder er utrolig vakre. :-)

Lily of the valley sa...

Så underbara tavlor du gör!
Hittade hit via "Glitter & Marsipan"!