lørdag 20. september 2008

Tusen takk for koselige kommentarer - og en VINNER er kåret...

Hei igjen!
SÅ! hyggelig å lese alle de koselige kommentarene fra dere! Jeg ble så glad :)
Tenk - da er det noen inne på siden min - og maleriene lever sitt eget liv - et cyberliv! Det er morsomt! I tillegg til kommentarer på bloggen er det mange som har sendt meg e-post - dere har også vært med i trekningen av maleriet.
Vel, da er det bare å annonsere at bildet sendes til Sverige - nærmere sagt til Ingela! Hun har en veldig inspirerende blogg http://inspirationivitt.blogspot.com/. Jeg har akkuratt oppdaget den og her er det SUPRE ideer til det meste. Kan du være snill å sende meg din addresse så sender jeg bildet til deg i løpet av de nærmeste dagene :)
Ellers har jeg malt mye i det siste! Fikk så mange positive kommentarer på kirsebærtreet. Derav ble jeg inspirert til å lage et tre i høstfarger - litt mystisk. Her er resulatet...
Fortsatt god helg!
Klem Solveig:)


Ingen kommentarer: