tirsdag 23. september 2008

Male bilder på bestilling :)





Det dukker stadig opp henvendelser fra folk som ønsker et helt unikt bilde - enten til en spesiell gave (hjertebilder er veldig populære)... eller et bilde som skal passe over sofaen. Jeg prøver å møte preferanser på farger, design og utrykk etter oppdragsgivernes ønsker. Dette er en morsom utfordring!
Her viser jeg en bestilling på flere bilder som jeg fikk til et nydelig hus for en stund siden. Jeg jobbet både med sparkel, gamle blonder som ble "muret" inn i bildet og ikke minst fargekombinasjoner som jeg ikke bruker så mye til vanlig. Det var en lang prosess med mye bildeoverføring på mail og mange korrigeringer underveis. Men, den nye eieren av maleriene ble etter sigende veldig fornøyd til slutt... :)

Fortsatt god uke!

Ingen kommentarer: